uppdaterar om nuet.

Ligger just nu på min säng och pillar navel, allvarligt så gör jag inte det faktiskt. Men jag hade kunnat göra det! Nu ligger jag bara här och tidsfördriver tiden, har nyss fönat håret och ska snart gå och kladda på mig nå mascara så jag ser lite levande ut! Sen ska jag väl bara vänta på middag.... Grillat... Mhm..... Gott!  Sen ska jag iväg till karlsborg för den traditionella skotercrossen med nå folk, det blir nog bra det :)

Nu ska jag gå och sminka mig lite, och sen kolla gårdagens big brother avsnitt som jag kom på att jag inte såg.. Fast helt ärligt så kollar jag aldrig big brother på tven, det är såå mycket skönare att kolla det på datorn liggandes i sängen, min tv i mitt rum är ful och läskig så vågar inte se på den heller, dator lover forever.

Bild från google.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-04-05 @ 22:01:19
URL: http://nattstad.se/malinhellström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0