Torsdag avklarad!

och så var torsdagen avklarad, skönt! Dagen har bestått av nationella i engelska, skriv och hörförståelse har vi gjort idag, får väl hoppas på det bästa utav det. Sen slutade jag kvart över 11 men har dock fått vänta tills 13.25 då min buss går från skolan och hem till detta utstötta ställe eftersom att jag missade den andra bussen med tio minuter. Men har ändå tyckt tiden har gått fort då vi suttit och spelat kort och pratat och haft oss! Treeevligt. Nu ska jag ta mig någonting att äta för jag håller på dö av hunger har inte ätit någonting sen kring halv 7 imorse.. Sen ska jag se glee och sova tills middagen kallar, står kinamat på schemat, gud så gott!!

Orkar inte ladda upp någon bild, för hungrig för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0