tisdag avklarad!

Nu är tisdagen avklarad, fan så skönt! Bara onsdag, torsdag och fredag kvar + att torsdag bara kommer vara svammel dag och fredag då slutar vi 12 istället för halv 4, fan vad underbart :)  Nu har jag hoppat ner i sängen och ska flotta i mig tacochips och dippa i guacamole och en pk på det, mums! 

Dagen har rullat på som vanligt idag, har genomlidit världens hemskaste hemresa i bussen..  Två "skitiga" människor, kar och kvinna satte sig 2 säten framför mig i bussen, stack svett, piss, skit och allt äckligt som fan jag är väldigt känslig mot sånna dofter även min syster så vi höll nästintill på avlida, vet inte människor som är kring 60-70(?) år att duschar existerar och att man faktiskt ska använda dom.. Sååå inte mysigt, var unerbart att hoppa av bussen och äntligen få friskluft, känns som att svettdoften har satt sig i kläderna på mig :(( Hemskt..  Nu ska jag käka chips och se glee, vi hörs senare!

Dagens outfit!

Topp - Gina Tricot, även leggingsen är där ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0