Takida igår!

Nu är jag vid liv igen, skulle kunna sova i hur många timmar osm helst men jag beslutade mig för att tvinga mig upp och nu sitter jag i soffan och kollar på pretty little liars!

Gårkvällen(?) var niicee! När takida väl började spela haha.. Stod och väntade på att dom skulle börja spela i 1,5 timmar endast för att vi skulle stå längst fram och skulle kunna se det fast vi hade egentligen sittplats men vi insåg att stå var så mycket bättre! Takida var sjukt bra, mycket bättre än då jag såg dom.. Hade en bra kväll! Var hemma kring 12 tiden, la mig i sängen och deckade nog direkt! Det var min kväll igår!

Nu ska jag se klart pretty little liars ochs en ska jag plugga och bara ta det lugnt. Vi får höras mer senare, svar på frågestunden ska komma upp idag också. Har ni några frågor kvar så ställ dom i frågestund inlägget några inlägg ner!

Bilder från igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0