skype, dh, big brother, lejonkungen

Ligger i sängen och myser i min one piece som jag helt glömt bort att jag äger! Har även just pratat med jennelie och hon försvann just eftersom att datorn fick slutström och hon verkar inte komma tillbaka.. Eller så segar hon som vanligt!  Ligger och väntar på att underbara DH ska börja, det absolut bästa med tisdagar ♥ 

Så ikväll blev det att stanna hemma och inte fara till jennelie, men det får bli så imorgon istället, så då ska vi mysa järnet istället och så ska jag se till att vi ska äta massa jävla onyttig skit som jag vet att jennelie inte tackar nej till ;-) Nu ska jag vänta på att jennelies dator kommer till liv igen, hon har varit borta ett tag nu.. Jag lovar att hon inte ens har gått och hämtat laddaren till datorn ännu....  Kommer hon inte tillbaka går jag och fortsätter se brynäs krossa skelllefteå i hockey!!  Sen dh, sen big brotheer och sen ska jag sova till lejon kungen 2 har lejonkungen maraton här, har sett första och sista idag nu är det andra som ska ses!  Nåväl nu kom jennelie tillbaka i liv, så ska prata nå skit med henne hehe...  HEJDÅ:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0