Skola!

Goddagens, som ni ser inlägget under så sitter jag just nu på SO lektion med elin emelie & johanna. Vi ska plugga länder + huvudstäder och kunna peka ut var dom ligger också, jävligt tråkigt och jävligt jobbigt så därför bloggar jag istället. Slutar den här lektionen på 20 minuter, längtar mer än allt tills det är slut då ska jag vänta en halvtimma tills jag går till bussen, sen är jag äntligen hemma, hinner dock bara hem och vända så ska jag tillbaka till skolan för kvälls skola, jävligt tråkigt!

Tänkte att jag uppdaterar er nu så kan jag passa på att sova direkt jag kommer hem från skolan istället för att blogga så bloggar jag mer då jag är hemma från kvällsskolan. Nåväl, nu ska jag se klart ett påbörjat avsnitt av Glee och låtsas plugga detta. Vi hörs senare!

Super kul, neej


Kommentarer
Postat av: ami

men varför har du kvällsskola? :S

2012-04-26 @ 07:09:01
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har kvällskola för att jag vill satsa mycket på skolan nu dom sista veckorna, vill vara redo inför nationella prov osv!

2012-04-26 @ 20:56:36
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0