Rockkonserten!

Då var den förbaskade rockkonserten över! Gud vet inte hur skönt det är, mina fötter värker och ben för att jag är helt slut efter denna dag..  Skönt med fredag imorgon och slutar redan klockan 12 då, fan vad underbart!  Rockkonserten gick iallafall bra, på något vis blev jag skitnervös när vi väl skulle sjunga haha? Jag som aldrig brukar ha några problem med det, men det gick iallafall bra!

Nu när jag kom hem så kastade jag in en hårfärg i linns hår och nu väntar jag på att hon ska skölja ur det så jag kan hoppa in i duschen, sen ska jag ha familje mys för min älskade pappa kommer heeem! kommer dock inte uppskatta det lika mycket om han inte har med sig någonting åt mig, men det brukar han oftast ha, hoppas inte på besvikelse!  Nu ska jag vänta på att duschen ska bli ledig, så vet ni vad som händer för mig!

Kastar in en bild på facelooken! Och nej, jag har inte haft på mig morgonrocken ikväll, fotade bilden då jag kom hem å hade kastat av mig mina äckliga å jobbiga kläder..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0