påsklov!

Nu är påskdansen avklarad och påsklovet är äntligen här, fan så underbart!  Har tagit in lite godis i rummet samt en pk som jag firar detta med! Har varit en helt okej trevlig kväll med dans och massa prat :) Inge fel i det!  Nu ska jag se någon film och sova, kommer sova riktigt gott inatt känner jag.. Mina fötter värker av dansandet, men jag klagar inte!

Imorgon blir det skotercrossen med människor mest troligt om jag inte ballar ur och stannar hemma och gör ingenting! Lät jävligt skönt det också.. Äh vi får väl helt enkelt se hur det blir med det. Nu film & mys, godnatt:)

Kastar in en bild på facelook! Gjorde dock varken något speciellt med håret eller sminket, haha ;)

Och så klänningen som jag lovade att visa er den dagen den skulle användas! Så här såg denna ut, dock har jag ingen bild på hur den ser ut på, men ni får nöja er med denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0