Onsdagen avklarad!

Goddagens mina älskade läsare, haha! Har nyss kommit hem från skolan och nu ligger jag i sängen och gossas med min telefon som jag har fått tillbaka idag, fan så jag har saknat min såkallade "pojkvän" så nu ska jag ta och ladda ner lite appar och sånt eftersom att allt det har försvunnit, tur att jag iallafall har kvar musik & bilder på minneskortet ;-) Skoldagen idag har gått hur bra som helst, varit dock jävligt trög i huvudet och trött men annars ska jag faktiskt inte klaga.. Har haft ett 8 sidigt prov sist på dagen, det gick nog förhoppningsvis rätt bra!

Nu ska jag fixa uti min kära telefon och vänta på att pappa kommer hem med skräpmat från hamnkroa, gud så gott.. Har inte ätit där ända sen 24 mars, det är fan hemskt! Nåväl, vi hörs senare igen nu ska jag gossas med min älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0