noll sug till att blogga..

Jag suger seriöst på att blogga just nu, vissa dagar har jag hur mycket som helst att blogga om men idag har jag ingenting att skriva, är heeelt tom.  Befinner mig just nu i soffan framför tven och har mys med mami och vi inväntar att dh ska börja, vilket det gör om 2 minuter! 

Nu har jag iallafall uppdaterat, imorgon kommer uppdateringen vara urdålig för går länge imorgon + att jag har kvällsskola imorgon också. Suck! Men vad gör man inte för att få små saker fixat? Imorgon är det dock matte, måste plugga på som fan så jag har någon chans på nationella i matte som är direkt efter "lång helgen" som vi har nu till helgen! Nu dh, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0