min fredag den 13onde!

Godmorgon! Nu är jag vid liv, eller ja jag jag har varit vaken i någon timma eftersom att jag har haft alledens för ont i halsen, huvudet, täpt i näsan och illamående.. Så vid 9 halv 10 gav jag upp att ens försöka sova! Snäll som min syster är har hon lagat äggröra åt mig och bacon, det satt där det skulle och mitt hemska illamående är äntligen borta! Nu ska jag inte sitta å prata om hur dåligt jag mår, men en dag 2 blir det inte som det var tänkt..

Nu pratar vi om något så mycket roligare: Gårdagen/kvällen/natten!  Vi som sagt firade Emelie som fyllde 16 år, först middag med brudarna och sen blev det festligheter med en massa roligt och härligt folk! Har nog inte haft så här kul sen hon fyllde år förra året typ! Blev helt klart en lyckad kväll från min del,  vem sa att fredag den 13onde ska vara en otursdag? Tror nog mer det är lördag den 14onde som är otur medtanke på hur jag mår.. Haha, men det ska kännas att man har haft roligt!  Tar och tackar alla som gjorde min kväll såå himla bra :)  Nu ska jag ut och ta en rök, sen ligga bara och dra mig i soffan HELA dagen och känna mig ful och äcklig med gårdagens smink men jag orkar inte ta mig till duschen, än iallafall...

Våran fina tårta som hon fick, made by; mig jennelie & emelieHHH


Kommentarer
Postat av: Linn

Krya på dig!!! ni verkar ha haft det kul! Också jättefin tårta!

2012-04-14 @ 11:17:27
URL: http://linnih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0