mardrömmar..

Har just vaknat av en riktigt hemsk och sjuk dröm.. Nu vill jag inte somna om för jag har en tendens att börja fortsätta drömma om hemska saker då jag har gjort det! Fyfan.. Har iallafall haft en förjävligt morgon, först börjar någon i familjen damsuga klockan halv 7 PÅ MORGONEN?! Vad fan tänker dom med. Lyckades som tur var somna om efter att dom stängde av mördar maskinen, men då självklart drömmer jag hemska sjuka drömmar istället. 

Nu ska jag se A little bit of heaven och kanske somna om åt det, heheee.. Vad ska man annars göra då man har lov liksom? Ska iallafall inte drömma om kanibaler som vill äta upp mig och mina vänner pga att dom misstar oss och tror att vi är några andra..  Vill inte bli jagad av blodkäftiga monster :(  Det var värre än det låter..

Nu;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0