Måndagen är avklarad då!

Helluu! Är hemma från ännu en skoldag nu! Slutade skolan kring halv 2 idag, då vandrade jag linn & jennelie mot stan och for till chili och kollade på nå kläder och sen vandrade jag och linn iväg till suntan och drog en 16 minutare! Gud så skönt det var :)

Sen gick vi till bussstationen och inväntade bussen som jag just kom hem med, nu sitter jag i köket och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat åt mig för jag är hungrig, jätte hungrig! Även fast jag och johanna har kockat på HK'n idag, vi borde seriöst bli kockar. Kanske ska vi undvika att salta så mycket i korvstoganoffen nästa gång ;) Nu ska jag invänta dinneeer, sen ska jag å tjäna cash cash cash,  cash is king!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0