Måndagen är avklarad då!

Nu var denna måndag avklarad! Lika seg och tråkig som alla andra, vi har knappt några lektioner och väldigt långa hål... Men nu är jag iallafall hemma i min underbara säng, här ska jag ligga tills halv 4 då måste jag stiga upp, fixa mat, ta på mig nå kläder och sen klockan 5 ska jag vara tillbaka på skolan,  kul? NEJ

Men det måste göras, istället för att vi ska ha sommarskola så blir det istället kvälls skola 2 gånger den här veckan, ska väl egentligen vara tacksam för att lärarna ordnar det istället men känns jobbigt och börja plugga in ett jävla prov + hinna göra det på 3 timmar..  Men jag får väl använda min super hjärna.. Nu ska jag iallafall vila hjärnan ett tag, uppdateringen idag kommer inte vara nå vidare som ni säkert förstår då, men nu  vet ni ju varför!

Kastar in en bild på dagens outfit när jag ändå håller på..

Linne - Gina  Jeans - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0