löshår, hårfärg!

Har precis lagt mig på sängen och har duschat och fönat håret för ett tag sen. Nu ska jag bara orka ta och sminka mig och sen får jag se vad som händer, eftersom att det är påsk så är dom flesta man känner bordi flaskan och dricker sig fulla varje dag, men inte jag... Känns jävligt skönt men ändå jävligt tråkigt att vara hemma och göra ingenting, som tur är så har jag världens goaste kille hemma här i töre ända tills imorgon! 

Nu ligger jag och kollar kläder och löshår som jag ska ta och klicka hem till veckan, eftersom att det är vår nu så är det den här årstiden då jag går och byter hårfärg från svart till ljust, det är en standard, har aldrig varit mörkhårig en enda sommar och så lär det aldrig bli,  snart ska man börja mixtra och trixa och förstöra håret ..  Och nu kom jag på vad jag ska göra ikväll! KLIPPA AV MIG LÅNGHÅRET, lät jävligt skönt och så blir det nog också!

Blir att köra på denna färg ännu en sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0