Jag hissar..



Hanna Widerstedt! Nu kommer alla tro att jag är helt pantad i huvudet, men då får ni tro det! Ni som sitter och stör er på henne är ju helt brain dead och förstår inte att hon igentligen bara provucerar er så sjukt mycket och får ju er läsare som stör er på henne bara att kolla in där mer & mer ;)

Jag tycker bara denna brud är så GRYMT skön! Kan sitta och garva åt hennes videobloggar i timmar alltså haha, hon har ju faktiskt rätt om vissa saker hon säger fast hon säger det på helt fel sätt,  hon har rätt i att svenska killar är snåla och inte uppskattar oss tjejer som kanske killar i italien, frankrike och allt sånna länder gör?;)

Nä jag och mina vänner kan ibland sitta och prata om hur jävla skön hon är haha, lite pantad men det gör henne ju bara ännu roligare! Hiss & inte diss till Hanna, även om hon ibland är lite vidrig haha ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄÄÄÄNTEEELIIGEN, en som fattar!

2012-04-15 @ 13:08:29
URL: http://www.nattstad.se/ddelicious ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0