IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kom just på att imorgon är det fredag, imorgon har jag utvecklingssamtal och efter det har jag två lektioner sen tar jag helg igen och kvällen ska bestå av endast en massa fredagsmys.

Lördagen kommer nog mest troligt bestå av först shopping tidigare på dagen, sen mot kvällen ska jag till kalix och fara och se självaste TAKIDA med mina bruttor! Lär bli hur nice som helst, inte varje dag någonting händer i kalix inte så självklaart måste man ju fara då det händer något:)

Söndag - SOVA

Nu vill jag ha heeeelg, bara en dag till ska jag tvinga upp mig ur sängen 05.40


Haha, video i repris!

Kommentarer
Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

fin blogg, hur mår du?:)

2012-04-19 @ 20:35:23
URL: http://sarahsanyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0