Home!

Tjoho! Är hemmma från kvällskolan nu, är helt slut i huvudet efter 3 timmars matte.. Som tur är hade jag Sanna där som sällskap så tiden gick inte alledens för sakta, nu får vi väl hoppas på att det går vägen för mig på nationella!  Nu ska jag strax hoppa i duschen sen blir det mys till greys anatomy med mamma & linn, onsdags tradition!

Imorgon är det torsdag, lär vara en väldigt ovärd skoldag eftersom att vi kommer ha 2 genrep till rockkonserten som är imorgon kväll, kommer knappt ha någa vanliga lektioner typ.. Sen på fredag slutar jag 12 och då tar jag helt ända till på onsdag, i helgen blir det all in och ingenting annat!  Jag ska ha kul.

Nu dusch och sen invänta detta;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0