hockey!

Sitter och kollar på hockey, ny duschat, rakade ben och det köret! Känns underbart! Nu sitter jag och håller tummarna på att skellefteå inte vinner matchen, utan brynäs. Även om skellefteå är det laget jag borde hejja på medtanke på att det är såå nära här så tänker jag ändå inte göra det, haha.

Ja vad mer ska jag göra? Se klart det här och invänta big brother, sen blir det väl någon film på det. Får se om jag kanske far till luleå imorgon en snabbsväng, är sugen på nå nya jeans, har seriöst typ ett par jeans.. Jag är verkligen en leggings-lover. Vi får se på det! Nu ska jag gå och hämta ett glas vatten samt mina halstabletter, min hals kaosar igen mina halsmandlar är som köttbullar stora ( större än vanligt)  jag hatar mina halsproblem..

OCH JAG SAKNAR MITT SVARATA LÅNGA HÅR, går fan inte att göra något med kort hår (inte mitt korta hår iaf)... Tur att jag hittade ett clip-on set här hemma idag så jag inte behöver gå ful i håret imorgonkväll, tack gud ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0