Hemma från kvälls skolan!

Är hemma från kvälls skolan nu, eller har faktiskt varit hemma kring just före åtta eftersom att jag blev klart före vi skulle sluta! Hoppas på att det gick bra provet, vilket det faktiskt känns som.. Dom nästintill 3 timmarna man satt där bara rann iväg, det var nästan så att det kändes roligt för att man kunde så pass mycket haha. :)  Det är väl bra det! Nu ska jag ta och kolla om resultatet har kommit upp på schoolsoft och sen ska jag kasta mig i duschen, sen blir det nog sängmys med glee spelandes framför ögonen tills mina blå stängs helt!

Så säger väl godnatt med detta inlägg och denna sjukt sköna låten som jag nött allaedens för länge.. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0