Helg!!

ÅH! Äntligen har jag helg, fyfan så jävla hemskt skönt. Har nog gått igenom 9ans jobbigaste vecka och jag skojjar inte! Iallafall, idag har jag haft en värdelös dag, dagen började med ett nationellt prov i engelska och sen matte. Sen for jag med mamma till stan och fotade kort till id och fixade kontokort också! Skönt att det är fixat nu, bättre sent än aldrig ;-)

När jag kom hem så ser jag att mamma har städat mitt rum, renbäddad osv. Hon är underbar ibland! Så nu ligger jag i sängen och myser och äter toffifie eller hur det stavas haha. Nåväl, cola, dom där godisarna och glee! Det inviger jag helgen med :)  Hemma kväll ikväll blir det, laddar upp för morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0