heeelg!

Nu har jag helg! Eller har haft det ungefär ända sen jag slog upp ögonen imorse, har haft en enda lektion idag.. Det ovärdaste jag har gjort idag var nog att ens stiga upp ur sängen, kom till skolan och fick då veta att vi inte har något matte, och sen ska vi ha bild och får veta att vi inte har någon bild och då får man vänta yttligare en timma och så har vi svenska i 30 minuter där vi bara pratade med någon fritidskultur snubbe, sen slutade jag där eftersom att jag egentligen skulle ha språk, arbetspass och NO efter det men nix, ingen lärar jävel är ju fan på skolan och ingen jävla lärare kan ens meddela en att man har sovmorgon i 2 jävla timmar på en fredag, tänk att jag hade kunnat få sova två timmar längre... Idiotazz..

Då jag hade slutat fick jag sitta på skolan och vänta på mamma, då kom hon och hämtade och jag for och solade en 16 minutare på suntan medans hon handlade, sen for vi ungefär raka vägen hem ides inte ens fara till chili för att kolla om dom hade nå kläder som kunde få följa med mig hem för jag var så sur, less och trött!  Nu ska jag käka lite chips, se gårdagens big brother och sova.. Godnattt

Kastar in en bild från idag när jag ändå håller på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0