Goodnight

La mig i sängen för drygt 10 minuter sedan, för ungefär 7 minuter sen insåg jag hur jävla skönt det kan vara att sova själv ibland!  Stor plats, alla sköna kuddar, allt täcke och ingen som ligger å flåsar en i örat, snarkar, gnisslar tänder eller något sånt där hemskt. Jag tror jag ska leva ensam för alltid! Förutom under halloween och efter sånna där skräckfilms-maraton, då får gärna någon komma och ta upp hela sängen om den vill!

Nu ska jag slå igång någon film och somna in till den och hoppas på att illamåendet försvinner för det är fan hemskt bara för att jag alltid har otur kommer jag vakna upp kring 2 tiden inatt och spy. Jag &  spuyor har en speciell realation och kan nästan förutspå när dom är på ingång... Haha!! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0