Godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och gör ingenting, har varit vaken ända sen halv nio?! Vad är felet!? På helgen då man får sova ut så kan man inte, skitsamma tur att det är fint väder så jag kan gå ut och sätta mig i solen och få lite fäärg, har inte solat på över en vecka, känner sakta hur jag börjar blekna bort. nEEEEJ! Och jag vågar inte gå och sola på töres läskiga solarium och till kalix tar jag mig inte föräns ikväll så jag får nöja mig med gratis solen här hemma! 

Nåväl, jag tror jag ska gå och fixa mig äggröra och bacon, har ju faktiskt inte ätit det sen... En vecka typ!! Så nu vet ni vad jag ska göööra, vi får höras mera senare:)

åhhw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0