Godmorgon!

Godmorgon! Skulle egentligen fara på skolan imorse, men bara mitt första alarm ringde och varken mamma eller pappa väckte mig eftersom att dom antog väl att jag ska vara hemma idag också, när jag vaknade så satt linn i köket och bara satt där, jag var helt insatt på att klockan typ var vid 7 på morgonen och att jag bara råkats försovit mig lite, men nix hon hade hunnit vara på skolan och komma hem innan jag vaknade och upptäckte det..
Nu ska jag göra nå mat och kolla disney channel, mitt liv right now.. Det är rätt värdelöst och väldigt tråkigt!! Nu ska jag fixa mat, se disney och vänta på att denna dag ska gå! Haha, ja vi hörs senare. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0