Godmorgon!

Godmorgon! Ligger i sängen och pratar i skype med jennelie (vilken skräll).. Hon ringde och väckte mig kring halv 12 idag, och det gick självklart inte att somna om så steg upp och gjorde äggröra och bacon vilket satt där det skulle.. Riktigt jävla gott var det!

Nu ska jag fortsätta babbla på med jennelie, och ligga i sängen och tycka synd om mig själv för jag blir bara sjukare och sjukare för varje dag som går, och då jag är sjuk och ska sova så drömmer jag mardrömmar, har drömt världens hemskaste inatt jag försökte vakna upp ur den hela tiden, försökte skrika och allt men ingenting hände, till slut vaknade jag, fan vad skönt det var.. Nu ska jag snacka skit med jennelie eller något och smälta min matkoma!

Min fina frukost/lunch!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gött ;P

2012-04-15 @ 12:57:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0