Gårdagen!

Goddagens!  Uppdateringen igår var inte så super, men nu är jag hemma efter att sovit i kalix och det köret.. Ska ta och dra igenom gårdagen "kortfattatt"  började med att jag for till skotercrossen med jennelie och sofie, vi var där någon timma med några trevliga personer, sen for vi tillbaka till jennelie och fixade oss och for iväg för festligheter. Var en helt okej trevlig kväll faktiskt, lite tjovrig på slutet men annars var det kul!:) Sen vid 3 tiden eller något sånt for vi till jennelie, alla tre trängde oss i hennes säng och somnade nog ganska så fort. Vaknade i morse vid 7 av att det var 150 grader varmt i rummet och att man var fast klistrad i varandra, självklart fick jag också sova i mitten där det är VARMAST.. Haha!

Så nu är jag iallafall hemma igen, har ätit en räk macka som satt riktigt bra och botade mitt illamående, underbart! Nu ska jag sitta och kolla på disney channel och ta det lugnt. Vi hörs senare mera!:)

Bjussar på en bild från igår!


Kommentarer
Postat av: nadja

vackra ögon du har:)

2012-04-06 @ 14:10:34
URL: http://nheikkinen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh, tack så mycket!

2012-04-06 @ 18:45:36
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0