första april!

La just märket til att det är första april idag! Känns nästan overkligt hur fort vintern igentligen har gått iår, kanske för att vi fick snö så sent?.. Och inte har haft allt för många dagar - 30 grader utomhus. Nu är det vår, vår på riktigt! Fan så underbart, endast två månader och 7-8 dagar kvar till sommarlov nu då, fan så sjukt fort tiden går alltså!

Men jag klagar inte, jag klagar inte ens lite. Känns som att april kommer bli en väldigt bra månad med mycket roligheter ;-)  Och efterrsom att det är första april idag så lura skiten ur folk! Vet förra året lurade en mig så sjukt mycket att jag började gråta eftersom att själva "lureriet" var så hemskt haha.. Fyfan!!   Nä idag ska här lekas med folk liv ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0