död



Kan säga att detta är ungefär jag i nuläget, nyser hit och dit, hostar, ont i halsen, snorar, rinner från ögonen och feber på det, skönt? Eh nej verkligen inte .. Jag lyckats alltid bli sjuk då det är som sämst timing, för imorgon börjar skolan och jag har 3 prov kvar att göra innan sommarlovet (okej jag hinner med det men vill göra bort det så snabbt som möjligt).. Jag har hk imorgon och jag och johanna har planerat att göra vårrullar, men självklart blir jag sjuk, vad i helvete är det här.. Blir väl straffad nu bara för att jag inte blev straffad nå i fredags, haha.. ÅH

Tur att jag har världens bästa mamma som skämmer bort mig och far och köper massa gosaker åt mig ihopp om att jag blir frisk, jag hade inte överlevt en dag utan hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0