dålig uppdatering!

Hej små älsklingar! Har inte haft tillgång till dator hela dagen eller haft tid till de,t jag jennelie och emeie har mixrat och trixat i köket i över 2 timmar.. Haha!

Igår när jag kom till kalix for jag till jennelie, sen for vi och hämtade upp emelie och for till slava där vi blev nästintill hela kvällen! Har legat och trängst i en säng, även inatt, känns gode skönt att få sova i sin egna mjuka stora säng ♥   Nu har jag just kollat klart gårdagens big brother och ska strax kasta mig i duschen för jag stinker solarum, var tvungen och gå och ta mig en 16 minutare idag, har ju faktiskt inte solat sen förra tisdagen så känner mig som ett lik! Nu ska jag ringa ett samtal, sen hoppa in i duschen. Vi hörs på nå tag igen:)

Kastar in en bild  från idag då mina slavar som gör plättar åt mig, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0