Dagens outfit!

Harr nyss sminkat mig, plattat håret och snört in löshår så jag är långhårig! Nu sitter jag och väntar på bättre tider, eller väntar på att jag ska orka gå och fixa klart håret.. Vill inte röra det, för löshåret bara HÅRAR som fan, ser ut som att jag har cancer om man kollar på golvet det är täckt typ med svart hår efter att jag har plattat.. Får typ damsuga tjugofyrasju!  Nu ska jag kolla när jag ska äta middag, sen fixa håret..

Kommer inte uppdatera mera nu innan jag far mot kalix, far dit nog redan vid 6 eftersom att klockan 6 ska jag se då några hoppar med cykel vid ishallen, sen klockan 9 börjar takida spela där! Ska även se min lilla rikard plinga på sin gitarr, han är blandannat en av dom "förbands sakerna" så självklart måste jag ju höra han spela, han e ju så grym! Vi hörs imorgon, eller senare ikväll då jag är hemma från detta galejj!  Tänker nu efter hur värd jag är som far och ser takida då jag redan sett dom live tidigare, äh.. Två är bättre än en!

Dagens outfit!

Linne - Gina tricot  Jeans - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0