Chillar!

Tjenis, sitter just nu på min säng och äter godis från mitt påskägg, så gott! Har inte gjort någonting speciellt alls sen jag bloggade sist, har hunnit med att se några avsnitt big brother och prata med jennelie i telefonen ett tag! Mer än så är det inte.. Eller ah jag har ju hunnit trycka plankstek också, det var riktigt jävla gott!

Nu ska jag leta fram någon sevärdig film jag kan ladda ner till senare och sen ska jag gå och duscha vilket känns jobbigare än någonsin just nu men min säng är renbäddad å fin då måste jag ju också vara fräsh! Haha.. Vi hörs på nå tag, ska leta fram någon ny "lista" att göra min andra gick ut igår eller förrgår ;)

Självklart lägger jag ut ännu en bild på plankstek, fast denna är från idag!
Haha..

Kommentarer
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 295 medlemmar men ju fler vi är ju roligare blir det eller hur?

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-04-06 @ 21:43:06
URL: http://mylifeasliniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0