Bio?!

Godmorgon! Har varit vaken ända sen 11 då väckte mamma mig och sa att det fanns frukost/lunch, och gud så gott det var! Sen gick jag ut med mamma och satt ute i solen tills den försvann, så nu befinner jag mig nedbäddad i sängen och ska strax gå och duscha och fixa mig lite! 

Idag får jag se vad som händer, lutar mot bio ikväll iallafall om vi inte far imorgon istället. Ska höra med folket hur det blir! Blir iallafall att se den nya American Pie som nu går på bio :) Nåväl, nu ska jag ta fram några kläder att ha på mig senare och sen kasta mig i duschen.. Vi hörs senare!:)


Kommentarer
Postat av: Moa

hej skulle gärna vilja ha hjälp med en sak.skriv gärna om du kan hjälpa kram !

2012-04-09 @ 12:47:17
URL: http://meisy.blogg.se/
Postat av: william

vill se den:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Going Mad" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-09 @ 13:10:33
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0