4. Sådan är min humor.

Min humor är absolut inte som alla andras, jag tycker nog knappt att samma saker är roligt som någon av mina vänner gör utom jennelie för hon är lika sjuk som jag på det sättet haha!   Nä, men har ajag en bra dag då jag är på topphumör och folk kan skojjas, så skrattar jag nog ständigt..

Det lättaste sättet att få mig att skratta är då någon skadar sig, då någon jag inte tycker om råkas skada sig, göra något jävligt klantigt eller så haha. Det sägs ju att skadeglädje är den enda riktigt sanna glädjen, och det stämmer! Jag skrattar som mest då någon skadar sig, om det nu inte är en allvarlig skada, då fnissar jag bara lite i början hihi..

Haha, skratta tills man gråter!  Så jävla kul, hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0