2. Hur jag är som person.

Har väl skrivit om det här 150 gånger, men 151 gången gillt?

Iallafall, jag anser väl mig själv vara en rätt glad människa, som skrattar mycket,  skojjar och har mig & jag är en person som älskar glädje! Är väl också en hyffsat trevlig person, iallafall mot mina vänner så länge dom inte retas å går mig på neverna, då får jag psykbryt på dom (t.ex då vi spelade kort och ajg fattade ingenting, jag pratade inte med någon av dom alla på kanske 20-30 minuter?) Jag blir som sagt vääääldigt lätt sur också, är lätt att få irriterad, men inte arg, det har nog ingen sett mig förutom min familj!

Sååå, hittils har jag sagt att jag är glad, trevlig, lätt att få sur/irriterad, älskar glädje osv.. Jag är väl även en snäll person, omtänksam är jag om dom personerna som verkligen betyder någonting i mitt liv! Ser jag någon vän gråta, må dåligt eller så börjar jag självklart själv gråta.. Så jag har väl lite känslor också?!

Vad med kan jag säga.. Jo jag är en person man kan lita på, om man inte har svikit mig 150 gånger förut. För liksom, varför ska jag vara gullig, ärlig å snäll till människor som inte är det åt mig? Det är ju dom man skvallrar och snackar skit om liksom,  älskar också att höra på skitsnack och rykten och dom "senaste" händelserna sen helgen typ haha!

ÅH, har matat på 150 rader och det säger egentligen ingenting om mig. Ni får helt enkelt ta och lära känna mig, vilket inte är så himla svårt om man är en fammåt och glad person, är du blyg är jag blyg = det är kört.  hEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0