Igår!

Enda anledningen till att jag inte har bloggat idag är att jag inte har varit hemma och då jag kom hem har jag legat och sovit tills nu eftersom att jag inte fick sova föräns 7 i morse, sen blev jag väckt igen vid 8 och fick sen sova till 10 då steg jag upp, skurade stället, diskade osv så det inte var lika mycket att göra sen då dom andra vaknade. Så sen har vi fortsatt städa, städa, städa och åter städa tills vi äntligen blev klar kring 1 tiden då vi lämnade nyborg och kom hem till älskade töre och fick äta MAT!  Ljuvligt ;-)   

Går kvällen var bra till en början, lite små död då i början såklart.. Men sen blev det drag, kul folk, fel folk, drama, tjaffs men endå hyffsat bra för min del. Alla gör vi fel? Men de måste man göra för att någon gång lära sig!  Hade dock förväntat mig en hundra gånger roligare "födelsedagsfest" Men nu finns det idioter som förstör och har sig, men sak samma hade åtminståne lite kul förutom att idag kan jag knappt stödja på min vänster fot, den är några gånger större än min andra fot.. Säger bara, att ha högklackat inomhus där dricka spills och det blir dö halt är ingen vidare idé,  om det inte blir bättre imorgon åker jag till akuten och se så jag inte har fått någon spricka eller om jag bara har en rejäl stukning...   Så mina planer för ikväll åkte in i väggen eftersom att jag inte har lust att hoppa omkring på ett ben eftersom att vi inte ens har ett par kryckor i detta hus...


Nåväl, lägger upp några enstaka bilder från igår.. Dom enda bilderna som är visningsbara, dom andra är fula, drogade, galna och alledens för äckliga för att visas här haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0