tuttutt

Har nyligt kommit hem från skolan, skulle igentligen inte vara hemma föräns efter 4. Men blev så satans less på en viss person så orkade inte vara kvar, så for hem för att få prata skit med min syster! Så nu känns allt  bättre, fast endå är saker surt. Men skitsamma, gick till bussen lite ovanligt tidigt och tänkte inte på att det regnade ute så fick stå ute och vänta på bussen i 20 minuter i bokstavligt talat SPÖREGN och sen 2 minuter innan bussen kom så kom jag på att jag hade ett paraply i väskan, fan så dum jag kan vara ibland ..  Nu ska jag mysa ner i soffan och se ett avsnitt oth, sen vänta på att mamma ska komma hem och laga middag åt mig är dö hungrig!

Kolla vad jag hitta!!
En bild på mig och johanna från skolavslutningen i sjuan! Vad liten jag var på nå sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0