Tjohej!

Tjenis!  Har precis fixat mig klart och packat det mesta till kvällen, ska bara orka gå och flytta över alla mina saker från vinterjackan till skinnjackan för orkar inte ha det på mig ikväll.. Ska även utmana ödet och ta på mig högklackat (eller har på mig det just nu faktiskt..)  Ska plåga min onda fot som fortfarande gör ont sen 3-4 veckor tillbaka? Haha, var en underbar känsla av att bli 11 cm längre igen.. Mina fötter har plågats med tygskor i veckor :(   Nåja, sa kontakta mina vänner och kolla när det är dags att dra till kalix, ska även och hämta upp fanny innan vi drar vidare! Nåväl, vi hörs imorgon eller nå. Vet inte om jag kommer hem ikväll eller imorgon, vi får helt enkelt se ;-)

Åt även denna goda plankan till middag idag, det satt inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0