Tidsfördriv ;-)

Har du:
Någon som förstår dig? Oftast
Någon som du saknar? Always
Någon som du hatar? Nej
Vem kramade dig senast? Oskar
Vem pussade dig senast? - Minns inte o.O
Vem ringde dig senast? Johanna
Vem ringde du senast? Emelie
Vem var hemma hos dig senast? Jag minns inte.. Haha
Vem var du hemma hos senast? Olov tror jag, minns inte
Har du några kärleksproblem? Nääe de har jag väl int
Har du pratat med någon idag? Jadå
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja :D

Jag:
Är singel? Yes I am
Svär ofta? För ofta..
Sjunger i duschen? Hahah ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja, no skulle jag de :)
Skrattar åt dina egna skämt? Haha, klart!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Kanske, fast typ inge i ansiktet eller så

Har du:
Piercingar? Japp
Syskon? Yes
Jobb? Nej
För många vänner? Går inte att ha
Rymt hemifrån? Ja, då jag var mini haha
Färgat håret? Ett ex antal gånger
Bra självförtroende? Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ajo
Varit kär? Ja det har jag väl
Gjort något olagligt? Har väl nästan alla gjort så
Somnat i skolan? Jo
Brutit ett ben? Nej, för bra för sånt
Tappat bort mig i min hemstad? Hihi..
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jo
Smugit ut utan lov? Nä inte vad jag vet O.o
En hemlighet som ingen annan vet? Faktiskt, eller det tror jag då.. Fast varje gång jag har en hemlis, så får alltid nån veta det för mina vänner känner mig för väl ibland..
Sovit en hel dag? Jo
Somnat gråtande? Tror det
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Jo
Blivit generad inför folk? Hahaha ja :(
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej
Ätit musslor? Nep
Varit på en festival? Adå
Haft ett förhållande i under en månad? Jo
Blivit kallad player? Hahah ja ;s
Färgat ditt hår svart? Klart!;)

Vad:
Längtar du till mest just nu? Imorgon och HELGEN!;-)
Ska du göra i helgen? Fira mig :]]]]
Gjorde du igår? Skola
Ska du göra i sommar? Allt jag inte gjorde denna sommar!
Åt du senast? pimpim godis!
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Först uppdaterat det på facebook, sen ringt polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? Danne, haha
Fick du sms från senast? Adam
Pratade du med? Linn
Skulle du kunna göra allt för? Finns nog ingen jag skulle göra riktigt allt för
Kan du lita på mest? Emelie, jossan, emelie, jennelie, sofie & johanna osvosv♥!
Vet mest om dig? Vet inte, de är nog emelie
Sov du tillsammans med senast? Linn, hihi

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej;s
Kan du hjula? Nä :(
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Ja, cuttcutt jag mår sååå dåligt
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hade ärligt talat shoppat ihjäl mig!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jadå :D
Har du sjungit inför publik? Aa
Följer du mode? klart jag gör, alltid det senaste ALLTID!!
Är du hungrig? Nä
Är du blyg? Ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0