Suger på att blogga..

Tjenis! Har inte bloggat mycket idag, men kom hem från skolan kring 2 och då satte jag mig och såg några avsnitt VD och sen somnade jag tills det var dags för middag, nu har jag just provat min "kostym" till halloween så att den passar, och det gör den!:) Sköönt att jag slipper ens fundera på det iår då..  Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, fast först föra undan lite saker som täcker hela mitt golv.. Nåja, vi får höras sen.. Just nu längtar jag efter att få hoppa in i en varm, skön dusch och ska göra peeling, hårinpackning, raka benen och allt det dära så jag känner mig som en människa igen!

Nothing can break me down ;-)

hej cpehand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0