står här idag, med allt får många val

Tjenis, sitter bänkad framför tven och ser på nickelodeon samt hör på musik haha.. Standard ;)  Efter att jag tog en powernap som bara varade i 10 min så vaknade jag helt pigg så tidsfördrev jag tiden med att testa locka håret och en annan sminking, alltid lika kul å mixtra å fixa med fejset & håret ;-)  Nu vill jag där emot snöra mig i duschen och tvätta bort sminket och få mitt hår rent!  Sen ska jag väl se idol, eller true talent.. Beslutångesten av vilket av det, haha! Nåväl, lär hinna blogga mera innan jag går och lägger mig säkert :) 

Bjussar på en gammal bild från sommaren, saknar mitt ljusa hår liite!
Men dock inte lika mycket som jag saknade & älskar mitt svarta, heheheh ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0