sova..

Ligger redan i sängen och klockan är bara 20 över 9, men är helt slut från denna vecka och imorgon är det endast den dagen och sen en hel helg, dock går jag till nästan halv 4.. H8ar mitt schema, saknar det gamla då jag slutade typ halv 1 på fredagar, fina tider, fina tider..  Ska nu ploppa in pappas usb och kolla vad han har för filmer, han sa att han hade laddat över några "jävligt bra" skräckfilmer men får nog vänta med att starta dom tills mitt sällskap har kommit, annars kommer jag inte våga sova med lampan släckt eller gå på toan om jag blir akut pissnödig mitt i natten, haha! Vilka problem jag har..  Ne nu ska jag kolla om de är nå bra skit å se på, vi hörs imorgon!

Hade faktiskt tänkt lägga upp en massa roliga gamla bilder jag hittade på min pixbox, men blogg.se sammarbetar inte så går inte att ladda upp dom ;s  Så får helt enkelt bli ett bildlöst och urtråkigt inlägg.. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0