september?

Just vaknat upp från en riktigt skön pn! Nu är jag lite mer utvilad men är då istället på världens sämsta humör, fett less. ;(  haha .. 

Har för den delen just kommit fram till att det är första september idag, fan så sakta augusti har gått endå?! Känns som att de vore vara mitten av september nu typ med tanke på att vi har hunnit med lk, börja skolan, dö dö dö dödö och ha sommarlov osvosv..  Nu är det bara 6 sega dagar tills jag fyller år och ingen kan nog missa det, det är nog de enda jag pratar om.. Är som en 8 åring, men inget fel i det är ju enligt facebook bara 8 år i skallen så =)  Nu ska jag be pappa beställa en fet pizza åt mig, PUSS Å HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0