redan SLutat, värt med skola?..

Tjenis! Sitter helt ensam i rödan och har slutat, väntar på att pappa ska komma och hämta mig så jag får fara hem och döö men då är han fett seg och inte svarar då jag ringer... Värt att jag ens for till skolan för att ha lektioner i 1,5 h,  fast vi har terrängloppet idag men tänker fan heller vara med i spöregnet, tänker inte bli sjuk tack vare skolan ALDRIG! Då får jag hellre frånvaro från det.  Nu ska jag försöka få tag i pappa så jag någon gång får fara hem och soova är fett trött,  lagomt jävla skönt med fredag imorgon dock har vi lång dag men saksamma, fredag som fredag!!! Vi hörs senare då jag är hemma..

Bjuder på en lagomt söt bild från no'n idag, haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0