nomnom



Som ni ser på bilden sitter jag just nu och äter upp min systers barns glassar, lite elak moster jag är med äh.. Han märker inget + att dom är äckligt jävla goda, så går inte att hålla sig ifrån dom :(  Är iallafall hemma från skolan, har varit det i drygt en timma, har haft 3 lektioner idag, inte jobbiga alls eftersom att på idrotten behövde jag inte göra någonting på så då fick jag typ ett jävla långt hål, hade igentligen tänkt ha 4 timmar hål men vi fick en vikarie på so'n dock hade vi en kort so som bara var i 40 minuter typ fast den igentligen är en timma & 40 minuter lång.. Underbara vikarier ;-) Och ev'n ides jag bara inte fara på.. Så nu är måndag avklarad! Skönt, ska hämta en till glass sen ta en powernap och vänta på att mamma eller linn ska komma hem så jag inte är helt övergiven med alla dags-spöken ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0