nomnom?

Ligger just nu i sängen och ska snart orka stiga upp och duscha.. Vilket kändes sjukligt jobbigt och stå upp med min fot jävel, och så måste jag gå upp och leta rätt på mamma för hon ska fanemig till shell och köpa pimpim & djungelvrål åt mig så min lördag iallafall blir värd att överleva.. Och så har jag cheesebolls, popcorn och nå chips redan hemma, så jag klarar mig nog för idag! Nåväl, ska väl kriga upp, får väl liggsår snart annars.  Fetto tråkig lördag, kul å veta att alla jag känner är och svinas i fyllan just nu.. Det enda positiva med att sitta hemma här idag är  att jag slipper må dåligt imorgon!  Tack evve, tack så smart du är " jag vet "

Och för er som inte är och svinas i fyllan kan visa medkänsla till min fot,
tack på förhand gulle pluttar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0