no

Godmorgon! Hann inte blogga imorse, lyckades stänga av alarmet då det ringde och sen steg jag aldrig upp tills jag vaknade upp hastigt och såg att klockan ar 6.. Så steg upp, stressade ihjäl mig, snörde i mig mat och plattade snabbt igenom håret och sen bar det av mot bussstationen. Just nu sitter jag och har no, förstår ingenting han pratar om och kan inte skriva av det han skriver på tavlan för jag ser inte vad det står för jag sitter längst bak i klassrummet och har glömt mina glasögon hemma.. Good job evve!  Eller inte.  Efter den här lektionen har jag över en timmas hål och alla andra i klassen utom killarna har lektion då, så ska sitta och skära mig och vänta på att träslöjden ska börja.. Kul liv jag har!   Nåväl, ska plugga i laddaren nu så jag slipper springa runt som en idiot sen och söka ett uttag.. Vi hörs sen!

Take me back to this time:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0