MEN ÄVEN OM ETT SEKEL GÅR SÅ SKA JAG ALLTID VÄNTA PÅ VÅR TUR

Godmorgon, somnade  sjukt tidigt igår.. Och vet inte vad jag har gjort inatt, har tusen missade samtal, sms och har inga pengar på telefonen så får inte tag i nån av dom som ringt.. VÄRT?! Skitsamma.. Har iallafall sovit gott och haft bästa drömmen på länge, haha ;-) Nåväl, har ingenting vettigt att skriva, ska äta på mina djungelvrål nu och sen över gå till mina pimpim.. Det bästa med att somna tidigare är att godis finns kvar, hahaha.


Kommentarer
Postat av: Lasplatta.se - Information om läsplattor på Internet

Går ju alltid att koppla upp sig mot Skypes gratis telefon ;)

2011-09-11 @ 13:17:17
URL: http://www.lasplatta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0