Måndag avklarad dåå

Goddag! Är just hemkommen från skolan och har just krypit ner i soffan med en varm filt över mig, det är sjukt kallt ute! Ska tamefan leta fram dunjackan och använda den imorgon, dö så skönt♥  Skolan idag har rullat på som vanligt, bara att jag varit lite irriterad över vissa människor,  ska inte ta upp det här på bloggen eftersom att jag ska visa mig mognare än vissa andra som skriver ut allt överallt, och ja nu syftate jag bara på en person så ni andra kan fortsätta skriva ut saker, de är alltid kul ä läsa =)! 

Nåväl, ska gå och fixa mig nå middag eftersom att det mamma å linn ska äta är skitäckligt och jag är dö hungrig.. Sen ta mig en powernap, senare sätta igång med pluggningen till ett prov jag har imorgon, har pluggat sönder hjärnan bokstavligen på detta prov hela dagen idag.

Lika fager som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0