Macen is back on track ;-)

Idag har data gubben på skolan äntligen fått en dataladdare att låna ut åt mig, så nu är min mac igång igen! UNDERBART ;-)  Så just nu är mitt liv liggandes i soffan och glo på oth som jag inte har kunnat se sen i början av augusti typ, så har kännt begäret då&då att se på det haha.  Men nu är det iallafall fixat ;)

For ju som sagt på röntgen idag, eller fick göra ultraljud istället för att se om jag har gallsten men det har jag tydligen inte men har inte får inte veta nå mera förän svaren kommer till min läkare.. Sen såklart direkt jag lämnade sjukhuset och kom till skolan igen fick jag sådär tvär ont i magen?! Som tur var hade jag bara 2 lektioner idag så jag överlevde iallafall!:)  Nu ska jag se klart mitt påbörjade oth avsnitt och sen vänta på att det ska bli imorgon så jag får öppna presenter, HIHI!! Och nu är allt inför helgen fixat,bokat och klart .. Fan vad skönt att slippa tänka mera på det iallafall! Nåväl, nu ska jag se på oth. Vi hörs sen :)

Såå jag har saknar webb-effekterna man har kunnat tidsfördriva tiden med i timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0